Liu Jo
„Liu Jo“ – prabangus prekinis ženklas, brolių Marco bei Vanni Marchi 1995-aisiais įkurtas Karpyje, Modenoje. Šis Italijos regionas puikiai žinomas dėl mezginių, kurių netrūko ir pirmojoje „Liu Jo“ kolekcijoje. Prekinis ženklas Italijos rinkoje išpopuliarėjo po 2008-aisiais išleistos džinsų linijos, kai kultiniai „Bottom Up“ džinsai mados gerbėjams buvo pristatyti televizijos kampanijoje.
Kolekcijos kiekvienai progai
„Liu Jo Black Label“ kolekcija žavi drabužių įvairove – pavyzdžiui, raštuotais švarkais ar varpelio formos suknelėmis, kurios tikru atradimu taps ir darbe, ir net iškilmingomis progomis. „Liu Jo Gold Label“ džiugins vakarėlių gerbėjas, nes šioje linijoje dominuoja spindinčios kokteilinės suknelės. Siekiančios susikurti patogų kasdienį įvaizdį gali rinktis iš „Liu Jo White Label“ kolekcijos – paprasti marškinėliai bei laisvos suknelės taps patogiausiu drabužiu Jūsų spintoje. Be to, prekinis ženklas turi ir specialiai džinsams skirtą liniją pavadinimu „Blue Denim“ – kokybiški tamprūs audiniai leis atrasti aptemptus, tačiau ypač patogius džinsus.
Kaip buvo sukurtas „Liu Jo“ vardas?
Prekės ženklo pavadinimas gimė sujungus du slapyvardžius. „Jo“ – tai Marco Marchi pravardė, kurią jam suteikė tuometinė mergina, tuo tarpu ją būsimasis verslo įkūrėjas vadino „Liu“.
Pozicija rinkoje
Prekinis ženklas valdo maždaug 400 savo vardo parduotuvių, tačiau „Liu Jo“ produkcijos galima rasti daugiau nei 5000 prekybos vietų visame pasaulyje. Šiuo metu įmonėje dirba apie 800 darbuotojų, iš kurių 350 įsikūrę „Liu Jo“ būstinėse Karpyje, Italijoje. 2009-aisiais produktų paskirstymo procesai buvo sustiprinti, o įkūrus „Liu Jo Asia Pacific“ bei „Liu Jo Retail Benelux“ verslas ėmė augti ir tarptautinėje rinkoje.
Puikiai atpažįstami veidai iš plakatų
Pirmasis modelis, dalyvavęs „Liu Jo“ kampanijoje, buvo Kate Moss – ši pristatė kultinius prekinio ženklo džinsus. Kiek vėliau įmonė pradėjo draugystę su nauja ikona – amerikiečių aktore bei modeliu Dree Hemingway. Žinoma, kartu su „Liu Jo“ bendrų projektų turėjo ir daugiau įžymybių: Jourdan Dunn, Karlie Kloss, Martha Hunt, Jasmine Tookes, Joan Small, Anna Mila Guyenz ar Kendal Jenner (dauguma jų žinomos kaip „Victoria's Secret“ mados šou angelai).
„Liu Jo“ ir futbolas
2018–2019 metų sezonu „Liu Jo“ savo veiklą susiejo su futbolu ir tapo pagrindiniu klubo „Bologna“ rėmėju, o kiek vėliau prisidėjo ir prie moterų futbolo komandos. Būtent todėl „Liu Jo“ skiriamaisiais ženklais papuošti žaidėjų marškinėliai, o įmonės apranga aprūpinti ir futbolininkai, ir komandos personalas bei „Dall'Ara“ stadiono šeimininkai.
Pozicija rinkoje
Prekinis ženklas valdo maždaug 400 savo vardo parduotuvių, tačiau „Liu Jo“ produkcijos galima rasti daugiau nei 5000 prekybos vietų visame pasaulyje. Šiuo metu įmonėje dirba apie 800 darbuotojų, iš kurių 350 įsikūrę „Liu Jo“ būstinėse Karpyje, Italijoje. 2009-aisiais produktų paskirstymo procesai buvo sustiprinti, o įkūrus „Liu Jo Asia Pacific“ bei „Liu Jo Retail Benelux“ verslas ėmė augti ir tarptautinėje rinkoje.
„Liu Jo“
Perskaitę Liu Jo pavadinimą galėtume pagalvoti, kad įmonė kilusi iš Tolimųjų Rytų, tačiau taip nėra! Liu Jo buvo įkurtas Italijoje ir kaip išskirtinis prekės ženklas į rinką įžengė 1995 m. Jei šis vardas Jums nesvetimas, turbūt žinote, kad Liu Jo – tai tipinio itališko stiliaus, papildyto kūrybiškumu ir prašmatniomis detalėmis, atspindys. Būtent dėl šios priežasties prekės ženklą ypač pamėgo moterys. Tad galbūt ne tik drabužiais, bet ir prabangia avalyne, rankinėmis bei kitais aksesuarais prekiaujantis Liu Jo netrukus taps ir Jūsų mylimiausiu?..
Rankinės tikroms damoms
Turbūt žinote tą jausmą, kai pažvelgusi į rankinę iškart suprantate, kad ši privalo priklausyti tik Jums. Ne kiekvienas prekės ženklas ir tikrai ne kiekviena rankinė geba šitaip paveikti, tačiau Liu Jo tą tikrai gali. Šis mados perliukas iš Italijos siūlo platų įvairių rankinių, krepšių per petį bei kuprinių, papuoštų minimalistiniu įmonės logotipu, spektrą. Liu Jo produktai – išskirtinai elegantiški, tačiau priderinti juos galima prie bet kokios aprangos. GLAMI rasite nesuskaičiuojamą kiekį įvairiausių rankinių iš Liu Jo, ir žinoma, galėsite mėgautis dažnomis nuolaidomis!
Itališkas stilius
Sakoma, kad kiekvienas italas apdovanotas stiliumi ir skoniu. Mes tikrai tam pritariame, o Liu Jo – gryniausias to įrodymas. Jei pažvelgsite į šio prekės ženklo džinsų kolekciją, tikrai pastebėsite garsųjį itališką stilių ir, nė neabejojame, susižavėsite kone kiekvienu pasiūlymu. Rinktis galite iš įvairiausių modelių: aptemptų, slim fit, mom fit ar daugybės kitų džinsų. Liu Jo pasirūpins, kad kiekviena moteris rastų idealias svajonių kelnes, o jei aprangos derinį norėtumėte papildyti ir prabangiais batais, nesijaudinkite – Liu Jo nenuvils ir čia.